onsdag 1. april 2009

Morgenblogg

God morgen folkens.
Ingen blogg igår, morgenblogg idag. Nå hadde jeg akkurat skrevet MASSE også klarte jeg å slette alt. Ikke kult når jeg nå blogger fra mobilen..
Altså, var og kikket på "big feet", big fish, igår, en heller sørgelig opplevelse. Masse møkkete vann og det hele minnet mer om et slitent oppdrettsanlegg enn noe annet. Vi klarte nok ikke helt å finne den samme entusiasmen som sjåføren vår, men vi prøvde å gjøre som thailendere flest, smile og se kjempehappy ut. Jeg tror det virket..

Ellers gikk dagen med i bassenget. Sander har blitt en skikkelig fisk og trives like godt under vann som over. God på snorkling har han også blitt. Nå blir det stas å komme tilbake på svømmekurset i Elverum etter ferien!

Ble jo shoppa litt igår også. Madammen og jeg ble målt opp og ned så nå blir det dress og kjole. Sprenger kanskje budsjettet, men skreddersydd skjorte, dress og silkekjole for rundt 2000 kroner er jo ikke verst da. Det kan lett forsvares:-).

Nå har klokka blitt frokosttid så vi får tusle ned. Mer bilder kommer senere idag når jeg har tilgang på pc.
Ha en fin dag når dere om noen timer kommer igang der hjemme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar