fredag 3. april 2009

Drittvær




Hei igjen.
Idag har vært en dårlig dag i Thailand. Dagen startet bra med 2-3 timer med knallsol og deilig varme. Så kom skyene og regnet i en snau time og etter det har det vært ganske overskyet. Tror neimen ikke vi kom over 30 grader i dag. Huff og huff.. jeg regner med at dere forstår.. Til tross for været måtte det jo bades. Er vel det nærmeste jeg har vært isbading egentlig. Likevel, når jeg fikk en Mohito i poolbaren, så gikk det hele forbausende greit. Tror faktisk jeg kan bli vant til akkurat det..!

Ellers så har det vært en rolig dag i dag. På ettermiddagen dro Grete og jeg inn til Ao Nang hvor det var tid for å prøve dress og kjole hos skredderen. Dressen satt som eit skot! Kjolen derimot, den var ikke klar, så vi må tilbake i morgen. Her er det rom for pruting. Må prøve å få alt ned i 10.000 bath, noe som tilsvarer ca 2000 kroner. Ikke verst for skreddersydde antrekk.

I dag har farfar tatt seg av Sander og Ine en del noe jeg ser de setter pris på. Unni har dessverre ligget mye til sengs i dag med en uggen mage, men vi håper at hun er kvikk igjen i morgen. En god dose papaya skal hvis gjøre susen i følge de innfødte, så det gjenstår å se.

Dere får noen bilder i dag også. Tatt i Ao Nang ved solnedgang. Bildene taler for seg selv.
God helg til alle og god påske til dere som nå drar på ferie.
Vi blogges!

Oops.. Holdt på å glemme; en stor takk til Inger Marie som bestilte ny telefon til pappa, da hans gikk i svart i går. Inger tar ferie i dag, men har tatt på seg brydderiet med å hente den på Posten slik at han får telefon når vi kommer til Elverum igjen. Tusen takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar